top of page

terme en voorwaardes

Ons beleid

terme en voorwaardes

  1. INTERPRETASIE

    1. In hierdie Ooreenkoms, tensy die konteks anders vereis, sal elk van die volgende woorde en uitdrukkings die betekenis hê wat daarteenoor gestel word en verwante uitdrukkings sal 'n ooreenstemmende betekenis hê, naamlik:

      1. "Ooreenkoms" verwys na die gebruiksbepalings en -voorwaardes, die gebruiksbepalings en -voorwaardes van die Luvhilo Connect-webwerf, enige kopieregkennisgewing, privaatheidsbeleid, en enige en alle bepalings en voorwaardes wat ten opsigte van die diens opgelê word soos van tyd gewysig en bygewerk tot tyd;

      2. “Besigheidsure” beteken Maandae tot Vrydae 09H00 tot 17H00, uitgesluit openbare vakansiedae;

      3.   "Kliënt" beteken die intekenaar op enige intekenooreenkoms, dienstoepassing of diensbestelling;

      4. “Kliëntdata” beteken die data wat deur die Luvhilo Connect-netwerk versend en ontvang word;

      5. “CPE” beteken Kliëntperseeltoerusting, die radioantenna wat by die kliënt se perseel geïnstalleer is vir die lewering van die diens;

      6. "Partye" beteken die partye tot hierdie Ooreenkoms, synde die Verskaffer en die Kliënt, en "Party" sal enige een van hulle beteken, soos die konteks mag vereis; en

      7. “Diensverskaffer” beteken Luvhilo Connect, 'n Privaat Maatskappy (Edms beperk), met sy hoof besigheidsplek te Hoofweg 89c, Sandbaai, Hermanus, 7200, insluitend enige en al sy opvolgers in titel;

      8. “ZAR” of “Rand” beteken die wettige geldeenheid van die Republiek van Suid-Afrika.

    2. In hierdie Ooreenkoms, tensy die konteks duidelik anders aandui:

      1. woorde wat enige een geslag invoer, sal die ander geslag insluit;

      2. die enkelvoud sal die meervoud insluit en omgekeerd;

      3. 'n uitdrukking wat 'n natuurlike persoon aandui, sluit 'n regspersoon in en omgekeerd;

      4. die woorde "insluitend" en "insluitend" beteken "insluit sonder beperking" en "insluitend sonder beperking". Die gebruik van die woorde "insluitend" en "insluitend" gevolg deur 'n spesifieke voorbeeld of voorbeelde sal nie vertolk word as beperkend die betekenis van die algemene bewoording wat dit voorafgaan nie; en

      5. enige verwysing in hierdie Ooreenkoms na "dae" sal vertolk word as kalenderdae.

    3. Die hoofnotas by die paragrawe van hierdie Ooreenkoms word slegs vir verwysingsdoeleindes ingevoeg en sal nie die interpretasie van enige van die bepalings waarop dit betrekking het, beïnvloed nie.

    4. Indien enige bepaling in klousule 1 'n substantiewe bepaling is wat regte verleen of verpligtinge oplê aan enige Party, nieteenstaande dat sodanige bepaling in sodanige klousules vervat is, sal uitvoering daaraan gegee word asof sodanige bepaling 'n substantiewe bepaling in die liggaam van die Ooreenkoms is.

    5. Behalwe waar die teendeel duidelik aangedui word, sal uitdrukkings wat in hierdie Ooreenkoms omskryf word, dieselfde betekenis dra in enige bylae hierby, tensy so 'n bylae 'n alternatiewe definisie vir die uitdrukking bevat.

    6. Waar enige term binne die konteks van enige bepaalde klousule in hierdie Ooreenkoms omskryf word, sal die term aldus omskryf, tensy dit duidelik is uit die betrokke klousule dat die term so omskryf beperkte toepassing het op die betrokke klousule, die betekenis wat daaraan toegeskryf word. vir alle doeleindes in terme van hierdie Ooreenkoms, nieteenstaande dat daardie term nie in hierdie interpretasieklousule omskryf is nie.

    7. Wanneer enige aantal dae in hierdie Ooreenkoms voorgeskryf word (insluitend Besigheidsdae), sal dit uitsluitlik gereken word van die eerste en insluitende die laaste dag, tensy die laaste dag op 'n Saterdag, Sondag of openbare vakansiedag val, in welke geval die laaste dag sal die volgende daaropvolgende dag wees wat nie 'n Saterdag, Sondag of openbare vakansiedag is nie.

    8. Wanneer enige aantal Besigheidsdae in hierdie Ooreenkoms voorgeskryf word, sal dieselfde gereken word, insluitend die eerste en uitsluitlik van die laaste Besigheidsdag.

    9. Indien die dag vir die nakoming van enige verpligting in terme van hierdie Ooreenkoms op 'n dag val wat nie 'n Besigheidsdag is nie, sal sodanige verpligting op die onmiddellik daaropvolgende Besigheidsdag nagekom word.

    10. Hierdie Ooreenkoms sal bindend wees op en afdwingbaar wees deur die opvolgers-in-titel, administrateurs, trustees, toegelate (ingevolge hierdie Ooreenkoms) toewysers of likwidateurs van die partye so volledig en doeltreffend asof hulle hierdie Ooreenkoms in die eerste instansie onderteken het en verwysing na enige Party sal geag word om sodanige Party se opvolgers, administrateurs, trustees, toegelate oordraers of likwidateurs in te sluit, na gelang van die geval.

    11. Die verstryking of beëindiging van hierdie Ooreenkoms sal nie sodanige bepalings van hierdie Ooreenkoms beïnvloed nie, wat uitdruklik bepaal dat dit na enige sodanige verstryking of beëindiging van krag sal wees of wat noodwendig na sodanige verstryking of beëindiging van krag moet bly, nieteenstaande dat die toepaslike klousules nie uitdruklik voorsiening maak vir sodanige voortgesette effek.

    12. Enige verwysing in hierdie Ooreenkoms na wetgewing of ondergeskikte wetgewing is na sodanige wetgewing of ondergeskikte wetgewing op die datum van ondertekening hiervan en soos van tyd tot tyd gewysig en/of heringestel.

    13. Enige verwysing in hierdie Ooreenkoms na 'n Party sal 'n verwysing na daardie Party se toewysings insluit wat uitdruklik ingevolge hierdie Ooreenkoms toegelaat word en, indien sodanige Party gelikwideer of gesekwestreer word, ook van toepassing wees op en bindend op daardie Party se likwidateur of trustee, na gelang van die geval.

    14. Indien hierdie Ooreenkoms onderteken word op 'n datum wat daartoe lei dat die gebruik van enige tye hierin onvanpas is, sal die bepalings in die toepaslike tyd gelees word.

  2. INLEIDING VAN DIENS

    1. Toegang tot www via die Luvhilo Connect-netwerk, bedraad of draadloos, verwys na "die diens", onderhewig aan die volledige bepalings en voorwaardes soos vervat in hierdie dokument.

    2. Hierdie bepalings en voorwaardes kan van tyd tot tyd sonder kennisgewing verander word, die kliënt is verantwoordelik om hierdie bepalings en voorwaardes van tyd tot tyd te hersien om vertroud te maak met die inhoud

    3. Deur hierdie diens te gebruik, stem jy in met die volledige bepalings en voorwaardes soos uiteengesit.

 

  1. GEBRUIKSVOORWAARDES

  2. Die diensverskaffer stem in om die kliënt toegang te gee tot die diens soos ingeteken op die volledige bepalings en   voorwaardes van hierdie ooreenkoms.  Deur die diens te gebruik stem jy in dat jy nie die gebruikerstawingsproses en diensspoedbeperkers sal omseil of probeer om toegang tot die diensverskaffer se netwerk te kry nie. Indien die kliënt versuim om aan die volledige bepalings en voorwaardes van hierdie ooreenkoms te voldoen en/of enige van die bepalings gespesifiseer verbreek, stem die kliënt in om die diensverskaffer op aanvraag alle kostes, verlies of skade aangegaan of gely deur die diensverskaffer te betaal as 'n gevolg van so 'n oortreding.

  3. DIENS BESKIKBAARHEID

   Die diensverskaffer sal die beste moontlike pogings aanwend om te verseker dat die diens te alle tye beskikbaar is.  Die      kliënt vrywaar die diensverskaffer egter van enige verliese hoegenaamd, hetsy die verlies van besigheidsinligting, verlies van data of enige ander direkte of indirekte finansiële verliese wat voortspruit uit onbeskikbaarheid of onderbreking van die diens, ongeag of so 'n eis gebaseer is op kontrakbreuk. , opsetlike/nalatige verbreking van sorgsaamheidsplig wat verlies of skade berokken wat regsaanspreeklikheid veroorsaak, geïmpliseerde waarborge of selfs as die diensverskaffer of sy werknemers nalatig was.

  1. KOMMUNIKASIE MET DIE DIENSVERSKAFFER EN PERSONEEL

    1. Kliënte kan aanspreeklik gehou word vir hul gedrag teenoor die personeel van Luvhilo Connect, insluitend gedrag wat verband hou met bewerings of kwaadwillige optrede gerig teen Luvhilo Connect of sy personeel.

    2. Enige beledigende gedrag insluitend maar nie beperk tot dreigemente, aanstootlike taal, aggressiewe gedrag of enige tipe intimidasie op 'n publieke forum gerig op Luvhilo Connect of sy personeel sal nie geduld word nie. Sou sulke optrede plaasvind, behou Luvhilo Connect die reg voor om alle dienste aan 'n kliënt met onmiddellike effek op te skort of te beëindig.

    3. Enige kliënt wat publieke platforms soos forums of sosiale media gebruik om valse bewerings, laster te versprei of enige optrede te veroorsaak wat die reputasie of publieke persepsie van Luvhilo Connect verminder, kan hul dienste met onmiddellike effek opgeskort of beëindig word. Luvhilo Connect behou ook die reg voor om toepaslike stappe teen so 'n kliënt in te stel om enige sodanige persepsie reg te stel.

 

  1. SEKURITEIT & PRIVAATHEID

    1. Luvhilo Connect behou die reg voor om alle gebruik en vloei van kommunikasie deur die diens wat verskaf word te onderskep en te monitor en enige ander stappe te neem wat nodig is om te verseker dat die sekuriteit en betroubaarheid van sy netwerk nie in gedrang kom nie.

    2. Alle klantinligting wat benodig word vir die verskaffing van die diens, insluitend persoonlike inligting soos 'n adres, telefoonnommers en bankbesonderhede, sal streng vertroulik deur Luvhilo Connect gehou word en sal nie aan derde partye versprei of verkoop word nie.

    3. Die kliënt mag nie die diens van Luvhilo Connect gebruik op enige manier wat die sekuriteit van sy netwerk kan benadeel nie en mag op geen manier met die netwerk of diens peuter nie.

    4. Die kliënt is alleen verantwoordelik vir die beskerming van hul data op enige persoonlike rekenaartoestelle (Rekenaars, skootrekenaars, tablette, slimfone) wanneer die Luvhilo Connect-diens gebruik word. Toestelle moet voldoende beskerm word met die vereiste antivirus, spyware, firewall en enkripsie waar nodig. Luvhilo Connect kan nie verantwoordelik gehou word vir enige skending van sekuriteit wat op kliënttoestelle plaasvind nie.

    5. Die kliënt mag nie die diens wat deur Luvhilo Connect verskaf word vir enige onwettige of onwettige aktiwiteit gebruik nie. Dit sluit in (maar is nie beperk nie tot) insameling of e-posadresse of name vir politieke, kommersiële, liefdadigheids- of enige ander gebruik, sowel as die insameling van persoonlike inligting van derde partye sonder hul toestemming. Boonop mag die kliënt nie die privaatheid van enige persoon skend of toelaat of probeer om ongemagtigde toegang tot die Luvhilo Connect-netwerk of enige ander netwerk te verkry deur inbraak, uitvissing, wagwoordontginning of enige ander handeling wat die privaatheid van enige persoon of netwerk.

    6. Indien enige kliënt gevind word om betrokke te raak by enige van die bogenoemde aksies, behou Luvhilo Connect die reg voor, sonder benadeling van enige ander regte om sonder kennisgewing en onmiddellike effek, enige kliëntediens en/of ooreenkoms op te skort of te beëindig sonder om enige betaalde diens soos enige terug te betaal. sodanige optrede word as 'n kontrakbreuk beskou. Verder behou Luvhilo Connect die reg voor om enige koste wat aangegaan is, insluitend bandwydte, administratiewe fooie, moontlike stilstand wat veroorsaak word, en enige ander koste aangegaan aan die kliënt te faktureer om die sekuriteitsbreuk reg te stel. Alhoewel die kliënt se persoonlike inligting deur 'n vertroulikheidsklousule beskerm word, kan kliëntinligting beskikbaar gestel word aan enige persoon of entiteit wat deur hierdie aksies geraak word.

    7. Luvhilo Connect hou nie rekord van enige wagwoorde om toegang tot Wi-Fi-roeteerders op die kliëntperseel te verkry nie. Dit is die verantwoordelikheid van die kliënt om te verseker dat toegang tot perseeltoerusting beveilig word deur nie die toegangskode aan buitepartye te verskaf om aan hierdie routers te koppel nie.

 

  1. INSKRIPSIE-OPSIES EN KENNISGEWINGTYDPERKE
    Alle ISP-dienste wat deur Luvhilo Connect gelewer word, word op 'n maand-tot-maand-basis gelewer, in ooreenstemming met die pakket wat deur die spesifieke kliënt gekies is, sonder dat die kliënt in 'n vastetermynkontrak vasgesluit is.

    1. Indien 'n kliënt te eniger tyd kies om die ooreenkoms te kanselleer, is die kliënt verplig om Luvhilo Connect een (1) kalendermaand skriftelike kennis te gee.

    2. Indien die kliënt versuim om sodanige kansellasie skriftelik aan Luvhilo Connect te kommunikeer, behou hy die reg voor om voort te gaan om die kliënt te faktureer vir ISP-dienste gelewer tot tyd en wyl die kennistydperk (een kalendermaand), bereken vanaf die datum van ontvangs van die skriftelike kennisgewing van kansellasie word deur Luvhilo Connect ontvang.

 

  1. KONTRAKBREUK

    1. Die volgende optrede sal 'n kontrakbreuk deur die intekenaar uitmaak

      1. Gebruik internetdiens vir enige onwettige aktiwiteite

      2. Kliënte word nie toegelaat om internetdienste met bure of nabygeleë kantore te deel/herverkoop nie.

      3. Omseil enige stawingmetodes en/of spoed- of databeperkingsmetodes wat deur die diensverskaffer gebruik word.

      4. Toegang tot of probeer om toegang tot enige deel van die diensverskaffer se netwerkinfrastruktuur te verkry.

      5. Versuim om betaling te maak vir die verskaffing van dienste binne die vasgestelde tydsraamwerk.

      6. Beledigende gedrag insluitend maar nie beperk nie tot dreigemente, aanstootlike taal, aggressiewe gedrag of enige tipe intimidasie op 'n publieke forum gerig op Luvhilo Connect of sy personeel.

    2. Waar 'n kliënt kontrakbreuk pleeg, behou Luvhilo Connect die reg voor om enige intekeningooreenkoms met die kliënt te kanselleer deur 24 uur kennis van die kansellasie van dienste te gee. Benewens die beëindiging van 'n rekening, kan die diensverskaffer enige aksie neem wat nodig geag word om enige uitstaande gelde van die intekenaar in te vorder in plaas van sy intekenooreenkoms en kan alle toerusting wat as deel van die intekenooreenkoms geag word, vanaf die perseel van die intekenaar afhaal. Versuim deur die intekenaar om toegang tot die diensverskaffer toe te laat om die CPE-toestel van die intekenadres te verwyder, kan regstappe tot gevolg hê om die situasie reg te stel.

 

  1. TERUGBETALINGS EN HANTERINGSFOOIE
    Alle installasiefooie en intekenfooie is vooruit betaalbaar. Wanneer 'n kliënt 'n installasie versoek, sal die diensverskaffer die gevraagde werk faktureer en betaling moet ontvang word voordat die gevraagde werk geskeduleer word. Die volgende gestipuleerde bepalings sal van krag wees na gelang van die saak wat opduik.

    1. Kansellasie van installasie deur die kliënt

      1. Indien 'n kliënt 'n installasie versoek het en betaling ontvang is, sal dit as 'n bindende ooreenkoms tussen die kliënt en die diensverskaffer beskou word om die installasie te onderneem en die diens te verskaf soos deur die kliënt gekies. Waar 'n kliënt dan besluit om die installasie te kanselleer (wanneer die installasie nie plaasgevind het nie), sal die diensverskaffer die kliënt terugbetaal vir die toerusting en subskripsie betaal minus 'n 15% (vyftien persent) administrasiefooi.

      2. Indien die kliënt die diens kanselleer nadat die installasie voltooi is, sal geen terugbetaling aan die kliënt gemaak word vir die installasie wat onderneem is nie. Waar sodanige installasie deel was van 'n gesubsidieerde intekenaarooreenkoms, sal die diensverskaffer ook besit neem van die CPE-toestel soos per die normale kansellasie van gesubsidieerde ooreenkomste.  

 

  1. Kansellasie van installasie deur Diensverskaffer

Waar 'n installasie deur 'n kliënt betaal is en die diensverskaffer daarna bepaal dat diens nie aan 'n kliënt gelewer kan word nie as gevolg van die kliënt wat buite die diensverskaffer se dekkingsgebied val of ander faktore soos swak ontvangsarea sal 'n stabiele diens aan die kliënt, die diensverskaffer, sal die intekenooreenkoms as nietig beskou en sal die volle bedrag wat ontvang is sonder boete aan die kliënt terugbetaal. Geen terugbetaling sal deur die diensverskaffer gemaak word vir enige bankkoste wat aan die kliënt gehef word nie.

  1. Bankkoste

Betalings wat ontvang word in plaas van internetinstallasies en/of maandelikse intekeninge wat by wyse van 'n kontantdeposito by die bank ontvang word, sal bankkoste trek. Indien die kliënt kansellasie en terugbetaling van genoemde deposito versoek, sal Luvhilo Connect die netto bedrag wat gedeponeer is minus bankkoste met betrekking tot die transaksie aan die kliënt terugbetaal, benewens die 15% administrasiefooi.

  1. DIENSVERSKAFERS SE REG VIR INSAMELING VAN SUBSKRIPSIES

Indien 'n saak ontstaan waar die diensverskaffer 'n bedrag minder as die ooreengekome intekenfooi gefaktureer het, behou die diensverskaffer die reg voor om die kliënt te faktureer vir enige bedrag wat volgens die intekenaarooreenkoms gefaktureer moes gewees het.  Die diensverskaffer gee nie afstand van sy regte vir die invordering van die bedrag wat as gevolg van so 'n fout of weglating agterstallig geraak het nie.  Die kliënt onderneem om betaling te maak van enige sodanige agterstallige bedrag wat voortspruit uit verkeerde fakturering deur die diensverskaffer nieteenstaande betaling van die hersiene intekening volgens die oorspronklike intekeningooreenkoms wat op die volgende faktuursiklus betaalbaar sal wees.

  1. OPSKORTING VAN DIENSTE

Waar 'n intekenaar versuim om 'n betaling te maak op die datum waarop die intekengeld betaalbaar word, het die diensverskaffer die reg om die diens aan enige intekenaar op te skort sonder om verdere kennisgewing te verskaf.  Alle intekeninge is vooruitbetaalbaar en betaling vir dienste vir die maand is betaalbaar voor of op die 5de dag van die maand vir die diens wat in die komende maand gelewer sal word.

  1. HERKOPPELFOOIE

    1. Waar 'n intekenaar se diens opgeskort is weens laat of wanbetaling voor die 5de van die maand sal die diensverskaffer 'n heraansluitingsfooi van R30.00 BTW ingesluit op die rekening van die intekenaar debiteer. Die intekenaar moet hierdie heraansluitingsfooi sowel as die normale intekenbedrag en enige ander fooie soos rente betaal voordat die rekening weer geaktiveer sal word. Tans laat die diensverskaffer 'n grasietydperk toe tot die 5de dag van die maand voordat rekeninge opgeskort word. Hierdie grasietydperk kan enige tyd sonder kennisgewing hersien word.

    2. Alle verwante intekengelde en enige ander boetegelde wat nie op die vervaldatum deur die intekenaar betaal is nie, sal onderhewig wees aan rente betaalbaar teen 'n koers van 1,25% per maand.

 

  1. VERMINDERDE INSKRIPTE IN PROMOSIETYDPERKE

    1. Van tyd tot tyd kan die diensverskaffer afslag inteken- en/of installasiefooie aanbied as 'n promosie vir nuwe kliënte.

    2. Nieteenstaande die pryse wat in hierdie promosietydperke aangebied word, bly intekenare gebonde aan hul oorspronklike intekeningooreenkomste en die koers van intekeninge soos vervat in genoemde ooreenkomste.  Bestaande intekenare sal nie outomaties vir die verminderde intekeninge kwalifiseer nie en op geen manier sal sulke promosies 'n verandering in die oorspronklike intekenaarooreenkoms uitmaak nie.

    3. Luvhilo Connect behou die reg voor om promosie-intekeningperiodes sonder kennisgewing aan bestaande intekenare aan te bied en Luvhilo Connect is ook nie verplig om hierdie verminderde intekeninge aan bestaande intekenare aan te bied nie.

 

  1. JURISDIKSIE

In die geval van 'n dispuut wat uit hierdie ooreenkoms voortspruit, stem die Verkoper in tot die jurisdiksie van die Landdroshof met betrekking tot enige verrigtinge wat ingestel mag word. Die Koper sal egter geregtig wees om voort te gaan in enige afdeling van die Hooggeregshof wat jurisdiksie het indien hy so sou verkies.

  1. KENNISGEWINGS EN DOMICILIA

    1. Die partye kies as hul onderskeie domicilia citandi et executandi vir die doel van regsgedinge en vir die doeleindes van die gee of stuur van enige kennisgewing waarvoor of nodig is ingevolge hierdie Ooreenkoms, die volgende adresse –

      1. DIE DIENSVERSKAFFER  kies sy domicilium citandi et executandi te Hoofweg 89c, Sandbaai, Hermanus, 7200, Wes-Kaap Provinsie;

      2. DIE KLIËNT  kies sy domicilium citandi et executandi by die adres wat ingevoeg is op die aansoekvorm wat behoorlik deur die kliënt voltooi is, of enige ander adres of telefaksnommer wat vervang mag word deur kennisgewing gegee soos vereis. Elkeen van die Partye sal van tyd tot tyd geregtig wees om sy domisilium te verander deur skriftelike kennisgewing aan die ander na enige ander adres binne die Republiek van Suid-Afrika wat nie 'n poskantoor of poste restante is nie.

    2. Enige kennisgewing gerig aan 'n Party by sy fisiese of posadres sal per vooruitbetaalde geregistreerde pos gestuur word, of per hand afgelewer word, per telefaks gestuur word, of per e-pos gestuur word.

    3. 'n Kennisgewing sal geag word, tensy die teendeel bewys word, gegee te wees -

      1. indien gepos deur voorafbetaalde geregistreerde pos, 5 (vyf) dae na die datum van pos daarvan;

      2. indien met die hand afgelewer gedurende besigheidsure op 'n besigheidsdag, op die dag van aflewering;

      3. Indien per telefaks of e-pos gestuur word, op die eerste werksdag na die datum van versending van sodanige telefaks of e-pos.

 

  1. UITWERKING VAN ONGELDIGE OF ONAFDWINGBARE KLOUSULE

    1. Indien enige bepaling van hierdie ooreenkoms deur enige hof of ander bevoegde owerheid as geheel of gedeeltelik ongeldig of onafdwingbaar geag word, sal hierdie ooreenkoms steeds geldig wees met betrekking tot sy ander bepalings en die res van die geaffekteerde bepaling, tensy dit kan wees uit die omstandighede tot die gevolgtrekking gekom dat, in die afwesigheid van die bepaling wat as nietig bevind is, die Partye nie hierdie ooreenkoms sou gesluit het nie.

    2. Die Partye sal alle redelike pogings aanwend om alle bepalings wat as nietig bevind word te vervang deur bepalings wat geldig is onder die toepaslike wet en die naaste aan hul oorspronklike bedoeling kom.

 

  1. HELE OOREENKOMS

    1. Hierdie ooreenkoms sit die hele ooreenkoms tussen die partye uiteen.  Geen Party het hierdie ooreenkoms aangegaan in vertroue op enige voorstelling, waarborg of onderneming van die ander Party wat nie uitdruklik in hierdie ooreenkoms uiteengesit of na verwys word nie.  Hierdie klousule sluit nie enige aanspreeklikheid vir bedrieglike wanvoorstelling uit nie.  Hierdie ooreenkoms vervang enige vorige ooreenkoms of verstandhouding met betrekking tot die onderwerp daarvan;

    2. Hierdie ooreenkoms mag nie verander word nie, behalwe deur 'n ooreenkoms van die partye en op skrif gestel word.

  2. AFWYSING

    1. Geen afstanddoening van enige van die bepalings en voorwaardes van hierdie Ooreenkoms sal vir enige doel bindend wees nie, tensy dit skriftelik uitgedruk en onderteken is deur die Party wat dit gee, en enige sodanige afstanddoening sal slegs effektief wees in die spesifieke geval en vir die doel wat gegee is.  Geen versuim of vertraging aan die kant van enige Party in die uitoefening van enige reg, bevoegdheid of voorreg sal as 'n afstanddoening funksioneer nie, en ook nie enige enkele of gedeeltelike uitoefening van enige reg, bevoegdheid of voorreg sal enige ander of verdere uitoefening daarvan of die uitoefening van enige ander reg, mag of voorreg.

    2. Geen toegewings wat van tyd tot tyd deur die Koper aan die Verkoper toegelaat word ten opsigte van laasgenoemde se verpligtinge hierin sal die Koper op enige manier benadeel om enige bepaling, voorwaarde of bepaling van hierdie ooreenkoms daarna streng af te dwing en/of geen vertraging of versuim aan die kant nie. van die Koper in die uitoefening van enige reg hierin sal funksioneer as 'n afstanddoening daarvan en geen afstanddoening hoegenaamd sal geldig wees nie, tensy dit skriftelik uiteengesit en deur die Verkoper onderteken is en dan slegs in die mate daarin uitdruklik uiteengesit.

 

  1. REGSKOSTE AS GEVOLG VAN OORTREDING

Indien as gevolg van die verbreking van enige van die bepalings van hierdie Ooreenkoms deur enige van die Partye by hierdie Ooreenkoms, sal die Party wat so oortree het aanspreeklik wees vir alle regskostes en uitbetalings wat so aangegaan word op 'n skaal soos tussen Prokureur en Kliënt , op die Hooggeregshofskaal.

  1. TAAL VAN OOREENKOMS

Hierdie ooreenkoms is in Engels onderhandel en gesluit.  Dit kan vir praktiese doeleindes in enige ander taal vertaal word, maar die weergawe sal voorrang hê in die geval van enige twyfel.

  1. TOEPASLIKE WETGEWING

Die behoorlike reg van hierdie ooreenkoms is die reg van die Republiek van Suid-Afrika, en gevolglik enige dispuut met betrekking tot hierdie ooreenkoms, insluitend enige dispuut oor die geldigheid, bestaan, interpretasie, regstelling, verbreking of beëindiging of enige dispuut oor enige aangeleentheid wat daaruit voortspruit. van hierdie ooreenkoms, sal die vermyding, interpretasie, regstelling, verbreking of beëindiging daarvan bepaal word volgens die wette van die Republiek van Suid-Afrika.

  1. UITVOERING

Op grond van die kliënthandtekening wat behoorlik by die Verskaffer se Aansoekvorm aangeheg is, stem die kliënt in om gebind te wees deur hierdie genoemde bepalings en voorwaardes wat hierin aangeteken is

Terms & Conditions: Accessibility Policy
bottom of page